11 Mayıs 2015 Pazartesi

Kızıl Yükseliş, Pierce Brown (Yorum)


Darrow!
Darrow!
Darrow!

Bu kitap; uslübü, olayların akışı, konusu, karakterleri ile harika ve harika ötesi.

Okurken de kendimi hep Açlık Oyunlarında buldum. Sadece bir günde bitirebilecek bir kitap.

İlk sayfalarda karmaşa yaşasam da, 60. sayfaya geldiğimde ağlamaya başladım ve kendimi ne kadar çabuk kitabın içinde hissettiğimi farkettim. 

Distopik olma konusunda sonuna kadar hakkını vermiş. 

    Uslübü ile beni o kadar çok etkilemiş ki 100. sayfada yaşadığım şoku başka bir kitapta yaşamayabilirdim. İlk 100 sayfaya o kadar inandırılmışım ki, kitabı elimden bırakıp şaka yapıyorsun ya dedim. Çoğu zaman kendi kendime konuştum. Kitapla tartıştım.


     Sanki kitap okumuyordum. Önümden bir film şeridi gibi geldi geçti. Sinemaya tabi ki aktarılması lazım. Koşa koşa giderim. Distopik hikaye sevenler kitabı alıp bağrınıza basın. PERCE BROWN`un efsanesi ile tanışın. :)


                                                               Puanım: 5/5


Tüm fotoğrafların çekimi bana aittir. İzinsiz kullanmayınız.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder