16 Nisan 2017 Pazar

Evli Barklı, Emma Chase, Karmakarışık #4, Ephesus Yayınları




KİTAP YORUMU

5/5

En sevdiğim serilerden biri olan Karmakarışık serisinin son kitabı Evli Barklı'yı okudum. Cidden bayıldımmm. Harikaydı yaaa!  Kitabı elimden bırakamadım, bir günde bitti.
Drew... Drew... Drew... Sen nasıl harika bir erkeksin ya! Cidden olaylara bakış açısına, cümlelerine bayılıyorum. Bazı yerlerde kahkaha atmaktan kendimi alamadım.
Katy.. En sevdiğim kadın karakterlerden biri. Mıy mıy olmayan, kendini ezdirmeyen, güçlü, komik, başarılı ve tatlı. Bu karakterlerle tanışmanızı isterim. 2017 favorilerim arasına girdi.
Kitabı aşk severlere tavsiye ederim.








ALINTILAR

1)
Ne kadar az bilirsen o kadar iyi. Buna gerçekçi inkar denir.

2)
Çünkü insanı korkak yapan, korkusu değil, hareketleridir.

3)
O bana sunulan merhamet.


 SERİNİN DİĞER KİTAPLARI

-

Karmakarışık, (Karmakarışık Serisi #1)


-

Darmadağınık, (Karmakarışık Serisi #2)


-

Sıkı Fıkı, (Karmakarışık Serisi #3)


http://kitaplarvesozleri.blogspot.com.tr/2015/09/karmakarsk-ve-darmadagnk-emma-chase.html








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder