27 Eylül 2015 Pazar

Alışveriş (D&R)






Yaaaaa merhabaaaaa!!! 
Mutluluktan ölmek üzereyim. Tüyap'a kadar kitap alışverişi yapmayacağımı biliyordunuz. Uzun zamandır kitap almadım. Ama o kadar çok fazla yeni kitap çıktı ki artık almam gerektiğini düşündüm. İnternetten alışveriş yapacaktım. Ve D&R de dolanarak, kitaplara bakıyordum. Aldığınız eşyaları koymak için bulunan sepetin yanından geçerken, o gördüğünüz yuvarlak Grey kartonunu gördüm. Onu içinden çekip aldım veee 'Ya benimsin, ya kara toprağın' diyerek sarıldım  sırf o karton için Grey kitabını aldım. Kasadaki kadın 'Ama onları veremiyoruzzzz' dedi. Tabiki yalvardım ahaha  ve almayı başardım. D&R kartımda 10 tl biriktiğini dUyunca daha mutlu oldum. Kitap 20 Tl ye geldi. Ama ne kadar güzel ya!! Aşık oldum o kartona 
Sonra bizim evin yakınlarındaki başka bir kitapçıya uğradım. Çizgi romanlar dikkatimi çekti. Hiç çizgi roman okumadığım gerçeği  Çok merak ediyorum ama ne o öyle ya bi kitap 34 lira olur muuu  Çarpıldım fiyatları görünce  Amaaaaaaaaaaa adam bana onlar ikinci el dediğinde şok oldum  Yani sıfır gibiydi. Ne kadar dedim 5 Tl dedi. Ve hiç hasAr yok. Oooo. Hemen o iksine de yapıştım ahaah yaa çok özlemişim kitap alışverişi yapmayı. Çoook ama çoooook mutluyum yaaa çığlıklar atacağım  En yakın zamanda da internetten alışveriş yapacağım.


Tüm fotoğrafların çekimi bana aittir. İzinsiz kullanmayınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder