27 Eylül 2015 Pazar

Alışveriş (Kiler Marketleri)





İNDİRİM!! İNDİRİM!! İNDİRİM!!
Kiler Marketlerini bilirsiniz. Migros, CarrefourSa gibi... Bu marketlerde her zaman kitap bulunur. Hemde çok ucuz fiyatlara. Bundan 2 ay önce sizlere Kiler Marketlerinde 'Etiketin Yarısı' indirimi var. Gidin kitap alın diye ortalığı yıkmıştım.  Çalışan eleman ise, 2-3 hafta sonra indirim biter demişti. Dün öylesine girdiğim markette indirimin hala devam ettiğini hatta yeni çıkan kitaplarında geldiğini görünce çılgına döndüm  Kitaplara saldırdım resmen 
Gördüğüne Asla İnanma kitabı Şah Mat kitabının yazarından. Psikolojik gerilim türünde. Kitabın etiket fiyatı 18 Tl ama ben dün 4 Tl ye aldım. Şaka gibi dimi Üzerine 8 tl etiket basılmış ve o 8 Tlnin üzerinden de yarı fiyatı alındı  Gölge Kadın kitabı Gerilim türünde bir kitap. Yeni çıktı ve çok merak ediyordum. Onuda 11 Tl ye aldım. Kafes ise Temmuzda çıkan yine @martiyayinlarinın yeni bir kitabı. Onuda 9.50 Tl ye aldım.  Gecenin Hakimlerini@cansubakan sayesinde aldım. Kendisi ile zevklerimiz aynı olduğu için onun yorumlarına gerçekten güveniyorum. Fantastik bir tür. Ve onuda 8.50 Tl ye aldım. Bayramın ilk günü ağzım kulaklarımda gezdim. Hala öyleyim  Dört kitabı 33 tlye almanın mutluluğunu yaşıyorum. Hemde hepsi merak ettiklerim idi. Martı nın neredeyse tüm kitpaları vardı. Ortalama 10 tl idi. Sonsuz kitap, eksik parça, yayınları ise çoğunlukla 7 Tl idi ama 4 Tlyede çok var. Altın kitaplar yayınevi ise, çoğunluk ile 5 Tl idi. İnşallah evinize en yakın Kilerde indirim vardır. İndirim, Şehirden şehire ilçeden ilçeye değişiyor.  Ben İstanbul Levent Sapphire AVM den aldım.  Açık adresi google a sorun ...


Tüm fotoğrafların çekimi bana aittir. İzinsiz kullanmayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder