27 Eylül 2015 Pazar

Benim Yolum, Christina Daniels (Yorum)




Kitabın ilk çıktığını görünce çok fazla incelememiştim. Bu yüzden de kitabı Aamir Khan'ın anlattığını düşünmüştüm. Öyle olmadığını duyunca büyük hayal kırıklığı yaşadım.  Beklentim düştü. Okuduğum ilk biyografi kitabıydı. Tabi biyografi okudum ama bu kadar uzun uzadıya, ince detayları ile okumamıştım.  Aamir Khan filmlerini ölüp bittiğim, okulda arkadaşları, ile açıp açıp izlediğim biri. Gerçekten kendisini çok seviyorum. Zaten hepinizde seviyorsunuz. 🎉 Kitap çoğunlukla Aamır Khan'ın filmleri üzerinden gidiyor. Çocukluğundan değil, kariyerinden, oyunculuğundan anlatmaya başlıyor. Daniels, sadece filmlerindeki rolleri, başarısı ve oyunculuğunu anlatırken Aamir'in kişisel özelliklerine dokunmuş. Fimlerdeki başarısını, çoğu yerdeki röportajları ile kitabı süslemiş. Aamir'in çevresindeki insanlara, özellikle babasına sıkça yer vermiş. Biyografi sevenler, hiç okumadım diyenler, hepinize bu kitabı öneririm. Aamir Khan'ın biyografisini okumak gerçekten zevk verdi. Gençliğindeki, en eski filmleri öğrendim. İzlemeyi düşündüğüm film listem uzadı. Kesinlikle tavsiye ederim. Kitap hakkında ayrıntılı bilgi almak isterseniz, @flawlessreaders a bekleriz. Bir çok alıntı ile, kitabın içinde kısa bir tur yapabilirsiniz  Ve çekilişimizede katılabilirsiniz. 
Puanım: 5/5

Tüm fotoğrafların çekimi bana aittir. İzinsiz kullanmayınız.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder