31 Ocak 2017 Salı

Belki Bir Gün, Marianne Kavanagh, Parodi Yayınları



KİTAP YORUMU

4/5

Belki Bir Gün, ortak arkadaşları olan ama uzun bir süre karşılaşıp tanışamayan iki gencin hikayesi. Yıllarca tüm arkadaşları onları tanıştırmak istese de ikisi farklı hayatlara yol alıyor. Biri evlenip çocuk yaparken diğeri evlenmek üzeridir. Ta ki doğum günü partisine kadar. Yıllarca ismini duyduğunuz çok bahsedilen birine ilk görüşte aşık olur musun?

Aşk ve romantizm içeren kitapları fazla okumuyorum. Ve çok büyük beklentiler içinde okumadığım için çoğu zaman severek okuyorum. Belki Bir Gün kitabı aşk, aile, evlilik ve dostluk gibi konuları ele alarak yazılmış çok sıcak bir kitap. Kitapta özellikle kader muhabbetindeki diyaloglar, düşünceler fazlasıyla hoşuma gitti.

Bu tarz kitaplarda çoğunlukla yan karakterleri daha çok seviyorum. Ana karakterin kız arkadaşı genelde çok daha samimi, eğlenceli ve tatlı oluyor. Baş karakterimiz Tess'ten daha çok Kirsty'i sevdiğimi itiraf edeceğim. Çok tatlı bir kız idi.

Kitapta tek sevmediğim nokta, yazar geçmişten geleceğe yılları atlayarak gitti. Bence bunun yerine şimdiki zaman yapıp ara sıra geçmişe dönmeliydi. Çünkü geçmişte ki olayları o kadar uzattı ki bir ara yeter diye çığlıklar atmak istedim. Hadi artık karşılaşsınlar diye kendimi yırttım... Kitabın ilk yarısı güzeldi ama sabırsız bir insan olunca tahammül edemiyorum beklemeye :) O yüzden kitaptan bir puan kırdım. Ama onun dışında romantik ve sıcak bir hikaye idi. O kadar fantastik ve distopik kitabın içine girince nefes almamı sağladı. Bir bakın derim!!


KİTAP ALINTILARI

1)
Zıt kutuplar birbirini çeker. İnsan, kendisinde eksik olan şeyi başkasında arardı. Yin ve yang gibi... Mantık ve duygu gibi... Akıl ve kalp gibi... Bir araya geldiğinizde birbirinizi tamamlardınız.

2)
Bir keresinde biri bana demişti ki her ruh, doğumda ikiye ayrılırmış ve insan, ömrü boyunca diğer yarısını bulmak için uğraşır dururmuş. Eski bir Kızılderili efsanesi.

3)
Filmlere hiçbir zaman düşkün olmamıştım zaten. Kitap okumayı tercih ederim. Hayal gücümün serbest kalmasından hoşlanıyorum.

4)
Herkes seni düşürmeye çalışırken nasıl yeniden ayağa kalkabilirsin ki?

5)
Planlar, değişimden korkan insanların yaptığı şeylerdir.

6)
Neden insanlar tercih etmemi isteyip duruyorlar?

7)
İnsanların neden durmadan aşktan bahsettiğini merak ederdim. Aşk çok basit bir şey değil miydi? Biriyle tanışır, anlaşır ve birlikte zaman geçirmeye karar verirdin. ... Ama bu, aşkın ne olduğunu öğrenmeden önceydi. Bu, kalbinin her atışında birini özlemenin ne demek olduğunu öğrenmeden önceydi.

8)
Sen kendimi daha güçlü hissetmemi sağlamıştın. Aslında neyin gerçekten önemli olduğunu görmemi, yeniden kendim gibi hissetmemi sağlamıştın.

9)
İnsanların hislerini saklaması; onları, tavan arasındaki minicik bir dolaba sıkıştırılan eski giysiler gibi göz önünden kaldırması güçtür. Çünkü paslı anahtarı kilide sokup o dolabı yeniden açtığınızda her şey bıraktığınız gibi ama daha eski, daha kirli ve daha perişan halde önünüze serilir. Onlarla baş etmek eskisinden daha güçtür. 

10)
Birbirimize umut veriyoruz. 

-

1 yorum:

  1. Merhaba,

    Bloğunuzdan para kazanmaya ve bütçenize katkıda bulunmaya ne dersiniz ?

    Bugün itibari ile satış rekoru kıran Kitabımız "İnstaKitap" İnstagram'da Butik Açmak, Satış Yapmak ve Fenomen olmak Kitabımızı satış ortaklığı sistemine açtık.

    Siz de sadece link paylaşıp satış yapabileceksiniz.

    Satış başı 30 TL Komisyon, Ödemeler otomatik hesabınıza yatıyor. Sitemize yönlendirilen 100 başarılı trafikten 1 satış elde ediliyor. Yönlendirdiğiniz ziyaretçilerin satış yapıp yapmadığını, kazancınızı v.s. panelinizden anlık görebiliyorsunuz.

    Aşağıdaki sitemizde ayrıntılı olarak adım adım anlattık. İnceleyin takıldığınız her konuyu sorabilirsiniz.

    Ayrıntılı Reklam Bannerları ve Kitap Görselleri ve nasıl satış ortağı olabileceğiniz konusu aşağıdaki linkte mevcut.

    http://instakitap.com/affiliate/

    Takıldığınız bir yer olursa mail ile sorabilirsiniz.

    Saygılar

    YanıtlaSil