13 Şubat 2017 Pazartesi

Takvim Kız Şubat, Audrey Carlan, Arkadya Bitter




KİTAP YORUMU

4/5

Takvim Kızı serisinin ikinci kitabı Şubat'ı sevdim. Hatta ilk kitaptan daha çok sevdim. Erkek karakter Alec'in sanatı çok güzeldi. Sevgiyi ve aşkı tasvir ediş şekline bayıldım. Hatta ilk kitaptaki Wes'ten bile daha çok sevdim. Wes her kızın hayalindeki bir karakterdir. Ama Wes'in karakterinden hiçbirşey göremedik. Alec'in karakteri ve işi daha ön plandaydı. Wes işe gidiyor diye çıkıyordu ve bir daha yoktu. Karakteri hakkında hiçbir şey öğrenemedik. Kimle olsun istersin derseniz, Wes ile olsun. Ama Alec karakter olarak daha çok sevdiğim isim oldu.

Kitap bence ilk kitaptan daha iyi. Ama kız karakterin hareketleri hayal kırıklığı idi. Müşterileri ile yatma zorunluluğu olmamasına rağmen hepsi ile yatıyor. Bu beni acayip rahatsız etti ki Wes'i seviyorum deyip başka adamla aynı yatağa girmek nedir? Hadi bunu geçtim. Diyelim ki böyle bir şeyi yaptın. Eğer müşterileri ile yatarsa ekstradan para alması gerekiyor ve müşteriler parayı yatırdığında neden yatırdın diye adamlara çemkiriyor. Tam bir çelişki. Ay bu Mia denen kızdan cidden nefret ediyorum. Bu kıza 10 kitap daha nasıl dayanacağım cidden bilemiyorum. Her erkekle aynı şeyleri yapacaksa cidden bir noktadan sonra seriye son vermek isteyebilirim.

Erkek karakteri ne kadar çok sevdiysem de kız karakterden o kadar nefret ettim Bundan dolayı bir puan kırdım. Seri hakkında net düşüncelerinizi bu kitabı okuduktan sonra karar verebilirsiniz. Çünkü sadece ilk kitabı okumak yorum yapmak açısından yetersiz kalıyor. İlk iki kitabı kesinlikle alıp okuyun!! Ve o harika Alec ile tanışın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder