21 Şubat 2017 Salı

Bir Çöküşün Öyküsü, Stefan Zweig, İş Bankası Yayınları


bir çöküşün öyküsü ile ilgili görsel sonucu

KİTAP YORUMU

5/5

Bir çöküşün öyküsü, Madame de Prie'nın, Kral'ın gözünden düşmesi ve ardından Normandiya'ya sürülmesi ile başlıyor. Paris'teki iktidar sahibi günlerinden sonra yapayalnız bir sarayda yaşamak ona acı vermeye başlıyor. İhtişam, entrika ve eğlenceli hayatını tek bir mektupla geri bırakan Madame, sığ ve kibirli düşünceleri için yeni planlar yapmaya başlıyor.

Her zaman olduğu gibi kitabı çok sevdim. Zweig, kesinlikle kadın karakterler konusunda daha çok başarılı. Kitaplarını okurken erkek karakterlerden çok kadın karakterlerden hoşlanıyorum. Kadınların hislerini ve düşüncelerini daha iyi yansıttığını düşünüyorum. Zweig'ın iş bankasından bugüne kadar çıkan en iyi kapak! Kitabı görür görmez zaten vurulmuştum. 50 sayfalık bir kitap size nasıl bu kadar güzel şeyler katıp, nasıl bu kadar etkileyici olabilir bilemiyorum. 

Zweig okumaya istediğiniz kitaptan başlayın. Hepsinden aynı lezzeti alacağınıza eminim. Ama illa ki bir kitap ismi istiyorsanız: ''Bilinmeyen bir kadının mektubu'' kitabından başlayabilirsiniz.

Bir Çöküşün Öyküsü, şiddetle öneriliyor. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder