12 Şubat 2017 Pazar

Takvim Kız Ocak, Audrey Carlan, Arkadya Bitter



KİTAP YORUMU

5/5


  • Kitap bitti ve yüzümde kocaman bir tebessüm kaldı. O kadar samimi ve içtendi ki anlatamam. Cidden çok sevdim.
    Takvim Kız serisini bilmeyenler için anlatıyorum. Babasının tefecilere olan bir milyonluk borcunu ödemek için, teyzesinin yanında eskortluk yapmaya başlayan bir Mia var. Her ay bir erkek ile beraber arkadaşlık yapmak zorunda. 12 ay boyunca sürecek, 12 kitaplık bir seri. Geçen ay hiç kitap okuyamadığım için Ocak kitabı kalmıştı. Bu ay hemen okudum.
    Ve Wes... Adama aşık oldum!!! Harika bir karakterdi. Çok çok sevdim. Cidden Wes'in olmadığı bir Takvim Kızı okumak istemiyorum. Ben şimdi gidip, Şubat ayındaki adamı nasıl seveyim, Ocak ayında olanları nasıl unutayım.
    Kızımız Mia'da o kadar ayran gönüllü ki, önüne gelen her erkeğe aşık oluyor. Şubat ayında Allah bilir neler yapacak.
    Serinin sonunda ne olacak bilmiyorum ama ilk kitabını çok sevdim. Sanki bir dizi ya da film izliyormuşum gibi hemencecik bitti. Dili çok rahat ve güzeldi.
    Kitabı seveceğinize eminim. Tavsiye edilir.

  •  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder