27 Eylül 2015 Pazar

Sap, Kody Keplinger (Yorum)





Merhabaaa! Sap kitabının yorumunu, nedense girememiştim. Tur grubunda gireceğim demiştim ama aksilikler çıkmıştı. O yüzden filminide izlemişken, kitap hakkında yorum yapmak istedim. Kitabı hiç ama hiç beğenmedim. Yani her kitap insana bir şeyler katar. Evet bu kitapta bir şeyler kattı. Ama ilk defa bi kitap için ne kadar gereksiz bir kitap deme isteği uyandırdı. B'nin ailevi problemleri vardı. Ve bence bu problemleri göstermek için, yazar bu yolu kullanmasaydı. Vermek istediği mesajı bence çok iğrenç bir yol ile vermiş. Hiç sevmedim. Ama okuduktan sonra bu kitabın filmi olsa daha iyi olur diye düşündüm. Film olarak belki daha iyi yansır. Filmini izledikten sonra her film gibi hayal kırıklığı yaşadım. Yani kitapla alakası yok. Ama sorun şu, filmi kitaptan çok daha fazla sevdim. Kitap gerçekten kötüydü ya. The Duff, The Duff diye sürekli bahsediliyor, sürekli görüyordum. Beklentim çok büyüktü ama büyük hayal kırıklığı yaşadım. #theduff #bianca
Filme Puanım: 4/5 ✨
Kitaba Puanım: 2/5 💨

Tüm fotoğrafların çekimi bana aittir. İzinsiz kullanmayınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder