20 Aralık 2016 Salı

Aşıklar Sözlüğü, David Levithan, Pegasus Yayınları



-
4/5
-

Aşıklar Sözlüğü, her sözcüğün önemli olaylar, gündelik sıkıntılar ile anlatıldığı bir kitap.
Bir kelimenin anlamı, ona karşılık gelen bir olayı, durumu, duyguyu dile getiriyor.
Kitap çok farklı idi. Tarzı oldukça değişikti. Ve ben bu tarzı sevdim. Bazı kelimelere yansıtılan olayların çok zorlamaydı. Ama genel olarak iyiydi.
Aşıklar Sözlüğü sayesinde, bilmediğim çok fazla kelime olduğunu fark ettim. Farazi, fasıla, felek, girgin, içkin, ide, imtina, irticalen, namütenahi, paleontoloji vb. gibi. Bu kelimeleri tek tek araştırıp, anlamlarına baktım. Benim için çok faydalı bir kitap oldu.

Sadece zorlama olduğunu düşündüğüm kelimeler ve olaylar için bir puan kırdım! Onun dışında sizinde seveceğinize eminim.

Daha iyi anlayabilmeniz için kitabın içinden sayfalar paylaşacağım.




-


-


-


-


-


-


-


-

https://www.instagram.com/kitaplarvesozleri/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder