17 Aralık 2016 Cumartesi

Deli Kadın Hikayeleri, Mine Söğüt, YKY





21 delilik hikayesi... Hepsi ince ince delirtilmiş kadınların öyküsü...


-
5/5
-

Mine Söğüt, dilini çok merak ettiğim bir yazar idi. Açık söylemek gerekirse, Deli Kadın Hikayelerini okumaya başladığımda ilk 20 sayfa bir şey anlamadım. Dili çok farklı geldi. Cümlelerin etkisini ve anlamını kavrayamadım. Ertesi gün sakin bir kafa ile kitabı tekrar elime aldım. Yavaş yavaş, cümleleri sindire sindire, keyfini çıkararak okudum.


Kitabı çok sevdim. Özellikle şiirsel anlatım tarzına bayıldım.


Mine Söğüt, kadınlığın yükünü, intiharı ve ölümü çok farklı bir bakış açısı ile bizlere sunmuş.
Kan, cinayet, ölüm, hayat, kadın ve insan... kitapta hepsinden var. Her öyküde keşfedeceğiniz aklın kıyısında dolanan, bir kadınlığın öyküsü...


Kitabın içindeki çizimler ise kitaba, özellikle öykülere çok farklı hava katmış.

Mine Söğütün diline bakın derim. Yalnız biraz ağır bir kitap olduğunu düşünüyorum. Almadan önce dikkat edin!


-
https://www.instagram.com/kitaplarvesozleri/
-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder