17 Aralık 2016 Cumartesi

Şiirimiz Mor Külhanidir Abiler, Ece Ayhan, YKY




"Şiirimiz karadır abiler"
"Şiirimiz her işi yapar abiler"
"Şiirimiz gül kurutur abiler"
"Şiirimiz erkek emzirir abiler"
"Şiirimiz mor külhanidir abiler"
"Şiirimiz kentten içeridir abiler"


-
4/5
-

Herkesin kendine yakın hissettiği bir yazar ve şair bulunur. Ve bende bu sıralar kendime en yakın şairi arıyorum. Bundan dolayı her şairi okuyup şiirlerinin tadına bakıyorum. Bu yolculuk sırasında okuduğum diğer bir şair Ece Ayhan oldu. Yapı Kredi Yayınlarından çıkan Şiirimiz Mor Külhanidir Abiler kitabını kendime uygun gördüm.

Ece Ayhan, aradığım o şair değil. Şiirlerini sevdim. Çok farklı bir tadı vardı. Lakin 'Aşık oldum, inanamıyorum, harika' demedim. Bana bunu dedittirecek şairi arıyorum. Kendisi bu şair olmadığı için 1 puan kırdım. Ama onun dışında kendimi bazı şiirleri 3-4 kez okurken buldum. Yazım dilinin iyi olduğunu hatırlayacağım şairlerden biri.

-
https://www.instagram.com/kitaplarvesozleri/
-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder