17 Aralık 2016 Cumartesi

Genç Elitler, Marie Lu, Pegasus Yayınları




"Kimse sizi kendiniz gibi istemezdi. Kendilerinin hoşuna giden kişi olmanızı isterlerdi."


-
5/5
-

Genç Elitler,
Humma hastalığı şehirlerde yayıldıktan sonra, hastalığa yakalanların doğa üstü güçler göstermeye başlamasını konu alıyor. Halk arasında bu kişilere malfetto deniyor. Halk, bu kişilerin şeytani varlıklar olduğunu düşünüp, toplum arasında sürekli dışlıyor. Adelina Amouteru, yeteneklerini yıllarca gizlemiş bir malfettodur. Kendini bir anda gizli olan Genç Elitler topluluğunun içinde bulur ve olaylar karışır.




Marie Lu, çok sevdiğim bir yazardır. Yazdığı konu ve karakterleri her zaman orijinal bulmuşumdur. Bu kitapta da öyleydi. Karakterler ve konu çok orijinaldi.



Kendimi ister istemez, Efsane serisi ile bu kitabı karşılaştırırken buldum. Konu ve karakter olarak tamamen efsane serisinden farklı. Ama Efsane serisine göre bir şey eksik! O şey, karakterlere olan duygu. Efsane serisindeki karakterlere aşık olmuştum! Beni çok etkilemişlerdi. Ama bu kitapta karakterler için öldüm bittim diyemem. Okuyucular ile karakterler arasındaki bağ zayıftı. Onun dışında Efsane serisi gibi bu kitapta efsane idi.




Biliyorsunuz ki, kitaplarda en sevdiğim konulardan biri Güç'tür. Karakterlerin yeteneklerini kullanarak sergiledikleri güç gösterisine bayılırım. Karakterlerde sonlara doğru her zaman artan bir güç olur. Sayfalar ilerledikçe o gücü görmek için heyecanlanırım. Ve ben, bu kitap boyunca yerimde zıplayıp durdum. Çok heyecanlı ilerledi!
En sevdiğim yerlerden biri de, bölümlerin başındaki cümleler, alıntılar oldu. Hatta en çok oraları sevdim diyebilirim.



Kitabın sonuna yaklaştığımda bu kadar şaşırmayı beklemiyordum. Yazar çok iyi yerden olayı vurmuş. Ve sona eklediği bir bölüm, ikinci kitap için acayip güzel bir fragman olmuş. Son bölümü okuduğumda ikinci kitap hakkında sürüsü ile fikir düşünmeye başlayıp yine heyecanlandım!!! İkinci kitabı heyecanla bekliyorum!!


Pegasus Yayınları, eminim bizi çok fazla bekletmeyecek!

Kitabı kesinlikle okuyun derim!

Bayılcaksınız!


-
https://www.instagram.com/kitaplarvesozleri/
-




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder